Telefonia cyfrowa

Nowoczesne przedsiębiorstwo chcące skutecznie konkurować w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym, skazane jest na korzystanie z niewodnego, skalowanego, elastycznego, oraz przede wszystkim oszczędnego systemu telekomunikacyjnego. Debacom jest sprawdzonym partnerem świadczącym swoje usługi poprzez własną sieć światłowodową, oraz urządzenia najwyższej klasy operatorskiej.

Nasz system telefonii cyfrowej pozwoli Państwu na :

  • Zdecydowaną redukcję wydatków na połączenia telefoniczne.
  • Obsługę dotychczasowej centrali lub szybkie wdrożenie centrali wirtualnej.
  • Zwiększenie funkcjonalności systemu telefonicznego.
  • Bezpłatne przenoszenie numeracji.

Wybrane funkcjonalności wirtualnej centrali Debacom :

  • Intuicyjne zarządzanie i konfiguracja przez panel www.
  • Panel użytkownika www – billing,zarządzanie i dostęp do usług.
  • Realizacja połączeń audio i wideo – wsparcie dla kodeków wideo H.264,H.263.
  • HD Voice – realizacja połączeń z użyciem szerokopasmowego kodeka G.722.
  • T.38 – obsługa protokołu T.38 dla połączeń faksowych.
  • Ograniczenie rozmów wychodzących – np.blokada numerów premium 700 itp.
  • Poczta głosowa.
  • Automatyczne powiadomienia o nowej poczcie głosowej .
  • V2M – voice-to-mail – wysyłanie nowej poczty głosowej jako załącznik poczty elektronicznej e – mail.
  • V2W – voice-to-web- odsłuchiwanie poczty głosowej oraz zarządzanie skrzynką wiadomości powitalne,kasowanie wiadomości itp. poprzez www.
  • F2M – fax-to-mail- odbieranie faksów i wysyłanie jako załącznik poczty e – mail.
  • F2W – fax to web- podgląd faksów i dostęp do nich poprzez panel www.
  • W2F -web to fax – wysyłanie faksów poprzez portal abonencki.
  • IVR – Interactive Voice Response – zapowiedzi głosowe z zaawansowanymi możliwościami umożliwiające interaktywną obsługę osoby dzwoniącej menu, nagrywanie, odtwarzanie, dostęp do baz danych itp. IVR konfigurowany graficznie .
  • Nagrywanie rozmów.
  • Pokoje konferencyjne z obsługą poprzez panel www.
  • Call Center – z zawansowanymi możliwościami .m.in.:IVR , kolejkowanie rozmów , kampanie wychodzące , infolinie, ankiety, logowanie agentów , zarządzanie agentami i interfejsami do zewnętrznych aplikacjji call center oraz CRM itp.
  • Click-to-Call – forma linku , gdzie klikniecie powoduje połączenie telefoniczne z konsultantem za pomocą komputera strony www.
  • Mass Fax – tworzenie i zarządzanie wychodzacymi kampaniami faksowymi .Poprzez panel www.można zaimportować plik oraz bazę numerów . Bieżący podgląd kampanii , zarządzanie czasem , w którym faksy mają być nadawane .
  • Mass Dial – tworzenie i zarządzanie wychodzącymi kampaniami głosowymi . Po zestawieniu połączenia może ono być skierowane do zapowiedzi głosowych , agentów call center itp.
  • Limitowanie maksymalnego czasu trwania połączenia .Możliwe jest ustawienie czasu globalnego oraz dla każdej linii telefonicznej idywidualnie.
  • Zaawansowana taryfikacja „on – line”.
  • Limitowanie połączeń: limit odnawialny i limit „do wyczerpania” prepaid.
  • Billing Phoneline – odsłuchiwanie stanu konta przez telefon.
  • Billing On – Line billing dostępny poprzez stronę www .
  • Call pickup – zbieranie rozmów z innego telefonu . W systemie można konfigurować grupy , w ramach których abonenci mogą przejmować rozmowy.
  • Gorąca Linia – automatyczne wybieranie numeru po podniesieniu słuchawki .
  • Speed Dial – wybieranie skrócone . Dostępne są listy 10 skrót jednocyfrowy oraz 100 skrót dwucyfrowy numerowe.
  • Hunt Groups – grupy wywoławcze . Definiowanie grup telefonów z różnymi schematami dzwonienia .
  • Kolejkowanie rozmów .
  • BLF – obsługa przycisków szybiego wybierania .
  • CLIP – prezentacja numeru dla rozmów przychodzących .
  • CLIR – blokada prezentacji własnego numeru .
  • CFU – bezwarunkowe przekierowanie rozmów .
  • CFB – przekierowanie rozmów podczas zajętości .
  • CFNR – przekierowanie rozmów , gdy nie odbiera .
  • CFUR – przekierowanie rozmów ,gdy nie jest zarejestrowany .
  • FWDREJ – blokada połączeń przekierowanych .
  • ACREJ – odrzucanie połączeń anonimowych .
  • DND – nie przeszkadzać .
  • CW – połączenie oczekujące .
  • ACT – transfer połączenia z konsultacją .
  • BCT – transfer połączenia bez konsultacji .
  • TPC – konferencyjne połączenia trójstronne .
  • OCB – blokada połączeń wychodzących przez abonenta . Każdy abonent może korzystać z 10 poziomów blokad od najmniejszych restrykcji po blokadę wszystkich rozmów .
  • Multirejestracja
  • SIP – na jedno konto może rejestrować się więcej urządzeń .
  • Dzwonki alarmowe – centrala w zaprogramowanych momentach czasu dzwoni informując o alarmie . Możliwe są alarmy jednokrotne i wielokrotne.
  • i wiele innych……

Jak pracujemy?

Pracujemy najlepiej! Młody, wykwalifikowany zespół specjalistów w branży, stale podnoszący swoje kwalifikacje jest do Państwa dyspozycji. Rozbudowany dział techniczny stale monitoruje sieć aby nasi abonenci nieprzerwanie mogli korzystać z naszych usług. Jakość jest dla nas nadrzędnym priorytetem w związku z tym stale rozbudowujemy sieć przy wykorzystaniu najnowszych technologii. W związku z powyższym wszyscy nasi klienci są w zasięgu najnowocześniejszego medium jakim jest światłowód, który daje praktycznie nieograniczone możliwości jeżeli chodzi o szybkość Internetu, jakość odbioru telewizji i komfort w korzystaniu z telefonii stacjonarnej.
Nasz dział obsługi klienta i wsparcia zapewnia stały kontakt z abonentami zarówno w sferze informacji ofertowych jak i pomocy technicznej.

Skontaktuj się

infolinia:+48 (32) 777-39-25

Debacom Sp. z o.o.
ul. Niedziałkowskiego 1
41-800 Zabrze
e-mail: biznes@debacom.pl

Regon: 277933079
NIP: 648-24-50-761
KRS: 0000146747

Bądź zawsze dwa kroki przed konkurencją