Telefonia cyfrowa
Nowoczesne przedsiębiorstwo chcące skutecznie konkurować w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym, skazane jest na korzystanie z niewodnego, skalowanego, elastycznego, oraz przede wszystkim oszczędnego systemu telekomunikacyjnego. Debacom jest sprawdzonym partnerem świadczącym swoje usługi poprzez własną sieć światłowodową, oraz urządzenia najwyższej klasy operatorskiej.
Nasz system telefonii cyfrowej pozwoli Państwu na :
- Zdecydowaną redukcję wydatków na połączenia telefoniczne.
- Obsługę dotychczasowej centrali lub szybkie wdrożenie centrali wirtualnej.
- Zwiększenie funkcjonalności systemu telefonicznego.
- Bezpłatne przenoszenie numeracji.
Wybrane funkcjonalności wirtualnej centrali Debacom :
- Intuicyjne zarządzanie i konfiguracja przez panel www.
- Panel użytkownika www – billing,zarządzanie i dostęp do usług.
- Realizacja połączeń audio i wideo – wsparcie dla kodeków wideo H.264,H.263.
- HD Voice – realizacja połączeń z użyciem szerokopasmowego kodeka G.722.
- T.38 – obsługa protokołu T.38 dla połączeń faksowych.
- Ograniczenie rozmów wychodzących – np.blokada numerów premium 700 itp.
- Poczta głosowa.
- Automatyczne powiadomienia o nowej poczcie głosowej .
- V2M – voice-to-mail – wysyłanie nowej poczty głosowej jako załącznik poczty elektronicznej e – mail.
- V2W – voice-to-web- odsłuchiwanie poczty głosowej oraz zarządzanie skrzynką wiadomości powitalne,kasowanie wiadomości itp. poprzez www.
- F2M – fax-to-mail- odbieranie faksów i wysyłanie jako załącznik poczty e – mail.
- F2W – fax to web- podgląd faksów i dostęp do nich poprzez panel www.
- W2F -web to fax – wysyłanie faksów poprzez portal abonencki.
- IVR – Interactive Voice Response – zapowiedzi głosowe z zaawansowanymi możliwościami umożliwiające interaktywną obsługę osoby dzwoniącej menu, nagrywanie, odtwarzanie, dostęp do baz danych itp. IVR konfigurowany graficznie .
- Nagrywanie rozmów.
- Pokoje konferencyjne z obsługą poprzez panel www.
- Call Center – z zawansowanymi możliwościami .m.in.:IVR , kolejkowanie rozmów , kampanie wychodzące , infolinie, ankiety, logowanie agentów , zarządzanie agentami i interfejsami do zewnętrznych aplikacjji call center oraz CRM itp.
- Click-to-Call – forma linku , gdzie klikniecie powoduje połączenie telefoniczne z konsultantem za pomocą komputera strony www.
- Mass Fax – tworzenie i zarządzanie wychodzacymi kampaniami faksowymi .Poprzez panel www.można zaimportować plik oraz bazę numerów . Bieżący podgląd kampanii , zarządzanie czasem , w którym faksy mają być nadawane .
- Mass Dial – tworzenie i zarządzanie wychodzącymi kampaniami głosowymi . Po zestawieniu połączenia może ono być skierowane do zapowiedzi głosowych , agentów call center itp.
- Limitowanie maksymalnego czasu trwania połączenia .Możliwe jest ustawienie czasu globalnego oraz dla każdej linii telefonicznej idywidualnie.
- Zaawansowana taryfikacja „on – line”.
- Limitowanie połączeń: limit odnawialny i limit „do wyczerpania” prepaid.
- Billing Phoneline – odsłuchiwanie stanu konta przez telefon.
- Billing On – Line billing dostępny poprzez stronę www .
- Call pickup – zbieranie rozmów z innego telefonu . W systemie można konfigurować grupy , w ramach których abonenci mogą przejmować rozmowy.
- Gorąca Linia – automatyczne wybieranie numeru po podniesieniu słuchawki .
- Speed Dial – wybieranie skrócone . Dostępne są listy 10 skrót jednocyfrowy oraz 100 skrót dwucyfrowy numerowe.
- Hunt Groups – grupy wywoławcze . Definiowanie grup telefonów z różnymi schematami dzwonienia .
- Kolejkowanie rozmów .
- BLF – obsługa przycisków szybiego wybierania .
- CLIP – prezentacja numeru dla rozmów przychodzących .
- CLIR – blokada prezentacji własnego numeru .
- CFU – bezwarunkowe przekierowanie rozmów .
- CFB – przekierowanie rozmów podczas zajętości .
- CFNR – przekierowanie rozmów , gdy nie odbiera .
- CFUR – przekierowanie rozmów ,gdy nie jest zarejestrowany .
- FWDREJ – blokada połączeń przekierowanych .
- ACREJ – odrzucanie połączeń anonimowych .
- DND – nie przeszkadzać .
- CW – połączenie oczekujące .
- ACT – transfer połączenia z konsultacją .
- BCT – transfer połączenia bez konsultacji .
- TPC – konferencyjne połączenia trójstronne .
- OCB – blokada połączeń wychodzących przez abonenta . Każdy abonent może korzystać z 10 poziomów blokad od najmniejszych restrykcji po blokadę wszystkich rozmów .
- Multirejestracja
- SIP – na jedno konto może rejestrować się więcej urządzeń .
- Dzwonki alarmowe – centrala w zaprogramowanych momentach czasu dzwoni informując o alarmie . Możliwe są alarmy jednokrotne i wielokrotne.
- i wiele innych……
Jak pracujemy?
Pracujemy najlepiej! Młody, wykwalifikowany zespół specjalistów w branży, stale podnoszący swoje kwalifikacje jest do Państwa dyspozycji. Rozbudowany dział techniczny stale monitoruje sieć aby nasi abonenci nieprzerwanie mogli korzystać z naszych usług. Jakość jest dla nas nadrzędnym priorytetem w związku z tym stale rozbudowujemy sieć przy wykorzystaniu najnowszych technologii. W związku z powyższym wszyscy nasi klienci są w zasięgu najnowocześniejszego medium jakim jest światłowód, który daje praktycznie nieograniczone możliwości jeżeli chodzi o szybkość Internetu, jakość odbioru telewizji i komfort w korzystaniu z telefonii stacjonarnej.
Nasz dział obsługi klienta i wsparcia zapewnia stały kontakt z abonentami zarówno w sferze informacji ofertowych jak i pomocy technicznej.
Skontaktuj się
Debacom Sp. z o.o.
ul. Niedziałkowskiego 1
41-800 Zabrze
e-mail: biznes@debacom.pl
Regon: 277933079
NIP: 648-24-50-761
KRS: 0000146747